torstai 8. syyskuuta 2011

Saknar dei. ♥

" Emma jag tror int att man kan fråga äfter en bättre, sötare och snällare kompis. Du finns liksom allti där, du förstår en fast man inte säger något, du kan läsa allt på bara kropps språket och sättet man är.
Jag tror int det finns en människa som jag heldre skulle ha spenderat alla dom där fysik och kemi timmarna tillsammans med.
Att allti kunna skratta åt allting med nån, om allt dumt man gjort tillsammans, alla sovningarna på timmarna och alla förseningar! Det kanske int var allt sovande och alla förseningar som var roligt... De var förklarningarna värför vi sov eller var försenade, offtast hade vi allti samma svar: "Vi var hos Sigge".
Och att vi kom undan med det alla gånger.
Int för att glömma finska timmarna. (:
Jag kommer aldrig att glömma dig eller stunderna vi har haft tillsammans min lilla emma.
Alla våra helt klart "idiotiska" saker som bara var sååå roliga, men som ingen annan förstod (ock det kanske är bättre att det är så)."

2 kommenttia:

  1. EMMA!! <3 <3 <3 gulle ja saknaa dig såååå mycket <3

    VastaaPoista
  2. grr.. kom den dä komentaren hiit?? :(( ? den försvan :/ skriver nu en ny :D sakna dig så mycke <3 men snart sees vi <3 min hattifnatt <3

    VastaaPoista