tiistai 20. syyskuuta 2011

Syksyistä iltaa kaikille!

Hei, sori tää viikon hiljaisuus, mutta mulla ei nyt ole oikeen ollut mitään ylimääräistä aikaa, tai kiinnostusta päivitellä.
Olen ollut tallilla tosi paljon ja lenkkeillyt jonkun verran + koulu, ja siinä mun päivät olikin jo. :D Lauantaina käytiin Miran kanssa pitämässä talutusratsastusta kylätapahtumassa, mä talutin siis Lovísaa ja Mira Murkkua. Oltiin siellä melkein kolme tuntia, käveltiin koko sen ajan sellaisella mutaisella pellolla, ja saatiin yhteensä noin 120€. :D
Oon shoppaillut myös nyt jonkun verran, heippa rahat, hehheh. Ja voisin esitellää mun ostoksia huomenna. (:
Nyt aijon lukea muutamaa blogia ja sen jälkeen mennä tekemään smoothieta ja ruveta lukemaan hissan kokeeseen, joka on torstaina, jäiks!
Hyvää illanjatkoa ihmiset! (:

- Emma

2 kommenttia: